“… eğer bir gün beni everirlerse tüh! yani evlenirsem, (ister yasal evlilik, ister serbest, fark etmez) ve karım da bir türlü kendine bir sevgili bulamazsa, öyle sanıyorum ki kendi elimle ona bir sevgili bulur ve, “Aziz dostum,” derim ona, “seni seviyorum, ama ayrıca bana saygı duymanı da istiyorum, al sana bir sevgili!” Doğru değil mi ama?”
Pek çok şeye ait olmak istedim halbuki.
Beyazın güzelliğini siyah çalmıyor da; siyah götürüp gönlünce veriyor gibi.
Kaldırıp çalmak istedim yere!
İçimde sakladıklarımı.
P.K