Sitaare

Sitaare
@dreamersemiz
Ad astra per aspera & Aasmaan mein sitaare chamak rahe hain.
@dreamersemiz·
·
sabitlendi
"Benim bütün çabam tek başına olmadan yaşamaktır. İnsanlar hiçbir şeyi almazlarsa, bana çok şey vermiş olurlar. Hiçbir kötülük yapmazsa, yeterince iyilik yapmış olurlar."
Reklam
Zamanların en iyisiydi,zamanların en kötüsüydü ...

Sitaare

, bir kitap okudu
Puan vermedi·640 syf.·
2026 4. kitabı
Parker S.Huntington
8.3/10 · 311 okunma

Sitaare

, bir kitabı okumaya başladı
Georgi Gospodinov
7.9/10 · 14,6bin okunma