Çok dost olmasan,
çok olmazdı düşmanların da!
Çok galip gelmek istemesen,
kim bilir böyle çok yenilmeyecektin.
Çok gülmesen belki bir zaman,
böyle öç almazdı hayat;
ağlamazdın
çok...
Çok sevmesen, çok özlemezdin.
Çok görmesen,bilmezdin;
çok bilmesen, çok acıtmazdı hayat...