Evet, hanımlar beyler, sonuçlar yavaş yavaş açıklanıyor.
Kazık 1...
Burnumuzun dibinde doğalgaz üreten onca ülkeye rağmen, 12 bin kilometre uzaktaki ABD'den doğalgaz ithal edeceğiz.
Bunun devlete maliyetini ve son kullanıcı / tüketici faturalarına yansımalarını da varın siz düşünün.