H

İnsan , varolduğu günden bu yana sürekli olarak, içinde yaşadığı dünyayı ve evreni tanımaya ve anlamaya çalışmış, ancak bu çabası içinde en az tanıyabildiği varlık yine kendisi olmuştur.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Normal görünmeye çalışıyorum. Zorlanıyorum. Geçmiş içimden fışkırmaya çalışıyor
Deniz… Eşi benzeri yoktur onun. Tanrı dünyayı elleriyle yaratmış deniziyse sevgisiyle.
İnsanın başka şeyi yoksa , sahip olduğu her neyse onunla övünür. Belki ne kadar az şeyi varsa , o kadar çok övünmesi gerekir.
Ölmek istiyorum. Güzel kalmak için yapabileceğim tek hareket bu.