Duygu aydın

Bak ama Jem, bana kalırsa tek bir tür insan var. İnsanların hepsi insan.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gelmemenin bir vakti yoktur. İnsan coşkuyla beklerken ne kadar zaman geçerse, o büyük günün yaklaştığına o kadar inanır. Bir yıl mı geçmiş? Ne yapalım, dersiniz, hazırlanması en az bir yıl sürerdi zaten... İki yıl mı geçmiş? Gelmesinin eli kulağındadır. -Kızını bekleyen babadan-
Şansa inanır mısınız? Ya da kısmete? Bizim oralarda, "Kandilin yağı bitmeden insan ölmez" ayarında bir sürü atasözü vardır. -kandilimizde ne kadar yağ var acaba?-
Önce: - Hepiniz öleceksiniz! dedi. Sonra bu cümleyi eksik buldu. Sözlerini: -Hepimiz öleceğiz! diye tamamladı ve ilave etti: -Vatan kurtulacaktır!