📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gelmemenin bir vakti yoktur. İnsan coşkuyla beklerken ne kadar zaman geçerse, o büyük günün yaklaştığına o kadar inanır. Bir yıl mı geçmiş? Ne yapalım, dersiniz, hazırlanması en az bir yıl sürerdi zaten...
İki yıl mı geçmiş? Gelmesinin eli kulağındadır.
-Kızını bekleyen babadan-
Şansa inanır mısınız? Ya da kısmete?
Bizim oralarda,
"Kandilin yağı bitmeden insan ölmez"
ayarında bir sürü atasözü vardır.
-kandilimizde ne kadar yağ var acaba?-