Zeki

Zeki

, bir kitap okudu
8/10
·186 syf.·
13 saatte okudu
·
2020 4. kitabı
Ödön Von Horvath
8/10 · 4.718 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Babalık ve Yalnızlık
7/10
·226 syf.··
2020 3. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 14 Ocak 2020 14:42
Paul Auster'ın okuduğum ilk kitabıydı. Genel itibarıyla güzel diyebilirim. Kitap 2 bölümden oluşuyor : Görünmeyen bir adamın portresi ve Anılar Kitabı. Yazar ilk kitapta babasını, babasının iç dünyasını ve babasıyla olan ilişkisinin analizini yapıyor. Bu bölümün çok vurucu bir gerçekliği olduğunu söylemeliyim. Babasının nasıl olması gerektiğini değil ama onu olduğu gibi ve kabul etmek zorunda kaldığı şekliyle anlatıyor. Babasına kırgınlık veya kızgınlığı yok, yargılamıyor. Babam buydu şu şekilde yaşadı, dünyayı şu şekilde algıladı. İkinci bölümdeyse kedni babalık serüvenini, kendi iç dünyasını, kendi oğluyla nasıl bir ilişki kurma çabasında olduğunu "oğluna hitaben" yazıyor. Kitabı oğluna vereceğini düşünerek kaleme alıyor. Sanırım 2 nesil analizi ve gelecek nesilde bir devam arayışı içerisinde.
Edebiyat
Yalnızlığın KeşfiPaul Auster · Can Yayınları · 2024645 okunma

Zeki

, 2020 okuma hedefini ekledi.
2020 OKUMA HEDEFİ
150/40 kitap - %375 tamamlandı
150 kitap okudu
40 kitap
35,6bin sayfa
3 inceleme
1 alıntı