Rusya bizler olmadan da idare edebilir ama hiçbirimiz o olmadan yapamayız. Böyle düşünenlere yazık, ama onsuz bir şeyler yapmaya çalışanlara daha da yazık! Kozmopolitlik saçmadır, kozmopolit bir hiçtir, hatta hiçten de kötüdür; ulusal nitelik taşımadan ne sanat olur, ne gerçek, ne de hayat, hiçbir şey olmaz...
Can Yayınları:
yadi.sk/d/3MOTHBbWyB5mW...
Yapı Kredi Yayınları ve Cogito Dergisi
yadi.sk/d/nDymLtF_3K4NLs
25 Nobel Edebiyatı Ödüllü Seçme Kitaplar:
yadi.sk/d/VGq05J9W3KgcJt
Uzun bir süre sitede aktif olamayacağım... Düğün için koşturmaca halindeyim ve okuma yapamıyorum. Dönüşüm güzel olacak inşallah şimdiden sizlere iyi okumalar.
11 Temmuz İstanbul'da Kına Gecesi - biParti Eğlence Salonu
16 Temmuz Isparta'da Yemek ve Balo - Böcüzade Düğün Salonu
Nasibi olanlar buyursunlar bekleriz. Hepinize iyi tatiller....
Nasıl oluyor da, kolsuz ve bacaksız doğan insanlardan faydalanmayı akıllarından bile geçirmeyen dürüst ve duyarlı kişiler, düşük bir zeka düzeyiyle doğanları istismar etmekte bir mahsur görmezler?