....Ayrıca,ilk defa olarak,bir yaratıcının yaratığına karşı görevlerinin ne olduğunu ve onun kötülüğünden şikayet etmeden önce onu mutlu etmem gerektiğini hissettim.
Ancak zayıflığınızdan ötürü yüce gönüllü bir karakter ideali yaratıyorsunuz ve aklınız sadece sizin katlanabileceğinizi sandığınızkadarını aldığından,bilgenin sabır sınırını da yakın bir yere çiziyorsunuz.Ancak erdemi,sizinle hiçbir ortak yanı bulunmayan bilgeyi evrenin başka bir bölgesine yerleştirdi.
-Güreşte olsun,dövüşte olsun,vurmasını bilen korunmasını da bilir,değil mi?
-Şüphesiz
-Hastalıktan korunmasını en iyi bilen,onu başkalarına aşılamayı da herkesten iyi bilmez mi?
-Bilir sanırım
-Peki bir orduyu korumasını en iyi kim bilir?Düşmanın niyetlerini gizlice öğrenmesini,sırlarını çalmasını bilen değil mi?
-Elbette
-Demek,bir şeyin en iyi koruyucusu,en iyi bekçisi,o şeyin en usta hırsızıdır da.