Apansız,aniden yaşlı bir adama dönüşmüştüm gerçekten de.Açıklanması mümkün olmayan bir biçimde,bütün hayatımın içinden düşmüş ve yaşlılığıma gelmiştim,hayatımın en iyi tarafından,sevgiden,mücadeleden,güç ve umuttan mahrum bırakılmıştım.Yastığa gömüldüm ve böylesi bir sanrılamanın mümkün olduğuna kendimi inandırmaya çalıştım.