Ben de Kafka’nın “Huzur mu istiyorsun; az eşya, az insan” sözüne inananlardanım. Çünkü hayatımızı zorlaştıran, çekilmez hale getiren şeylerin başında kendimize yük edindiğimiz fazlalıklar geliyor.
Ey iman edenler! Siz kendinize bakın! Siz doğru yolda olunca sapan kimse size zarar veremez. Hepinizin dönüşü yalnızca Allah’adır; O da size (dünyada) yapmış olduğunuz her şeyi (mahşerde) bildirecektir.