Ebrar

Ebrar
@ebrarersnn
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
En çokta yağmur yağdığında seviyorum bu şehri Herkesin yüzü ıslak,başı öne eğik sanki herkes suçunu kabullenmiş gibi…
Alıntı
Kalbim bir şeyleri bekliyormuş gibi atıyor.
Alıntı