Ebru

Ebru
@ebrubugra
Birine bir iyilik yaptıktan sonra kendini üstün hissetmenin verdiği bu doygunluk olmasa kimsenin kimseye iyilik yapacağı yoktu aslında.
Sayfa 76·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çocukken her iyiliğin içinde bir nebze de olsa kötülük olduğuna inanıyordu,bu yüzden tam bir saygı duyamıyordu iyiliğe.
Sayfa 75·Kitabı okudu
İyilikle kötülüğün nerede başlayıp bittiği konusunda kafası hep karışıktı.
Sayfa 75·Kitabı okudu
Yaşanan her şey zamanla soluyordu.Öyle bir soluyordu ki belli belirsiz iz bırakıyordu arkasında.İnsan bu ize bakıyor ama yaşandığından emin olamıyordu.
Sayfa 42·Kitabı okudu

Ebru

, bir kitap okudu
Puan vermedi·256 syf.··
19 saatte okudu
·
Okunma: 15 Şubat 2024 09:53
·
2024 3. kitabı
Agatha Christie
8.4/10 · 36,1bin okunma