Ebruliii

Ebruliii
@ebruilik
Çizerim ama yazmam.
Sen gülünce şuranda iki çukur oluyor ölünce beni oraya gömsünler diyordun ya hani . sen öldün ve seni değil gamzemin çukuruna yanından geçbileceğim topak yığınlarına bile gömdürtmem işte sen o derece öldün bende...
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
...ne çok insan var şu dünyada , her birinin derdi ayrı. Hiç mi mutlu insan yok?
"Sevgili Anna, en güvendiğin insanlardan kötülük görüp üzülmen güçsüz biri olduğun anlamına gelmez. Fizik kurallarına göre; sırtını dayadığın bir nesne birdenbire giderse sen de o yöne doğru devrilirsin. Yani bunun güçsüzlükle alakası yok."
1000Kitap
Sana gitme demeyeceğim. Gene de sen bilirsin. Yalanlar istiyorsan yalanlar söyleyeyim, İncinirsin.
Şiir
Öyle dertler vardır ki ; tesellisi sadece imandadır...
1000Kitap