"Âdil olmak istiyorum, şu masum sabinin de küçük kalbini kırmak istemiyorum. İnsan kendisine ve ailesine karşı ne kadar adil olabilir? Bu mümkün müdür Süleyman? Hangi histir sana bu kararı verdiren? Kibir mi? Öfke mi? Yoksa aşk mı? Merhamet mi? Hangisi daha zordur Süleyman? Karar vermek mi? Kararından dönmek mi?"
Kanuni Sultan Süleyman
"Çalışmaktan; gayret sarfından, bir cezadan, bir sıkıntıdan, bir fenalıktan kaçar gibi kaçmak, çok kötü ve tedbirsizce bir harekettir."
Mustafa Kemal Atatürk 🖤