Şu anda, sana güzel bir söz söyleyebilmek için,on bin kitap okumuş olmayı isterdim" dedi. Gene de az gelişmiş bir cümle söylemeden içim rahat etmeyecek: "seni tanıdığıma çok sevindim kendi çapımda..."
Evet, bizi üzen insanlar oldu.
Yaraladılar,ağlattılar; heveslerimizi, umutlarımızı, hayallerimizi çalıp götürdüler.
Ama ben birini daha unutmak istemiyorum.
bana ne yapmış olursa olsun onu iyi hatırlamak için sebep bulmak istiyorum. Çünkü biliyorum ki o sebepte benim onu bulmamı istiyor.
Biri vardı, beni çok üzmüştü,
kendimi güçsüz hissettirmişti.
Ama sonra kendimi bulmamı sağlamıştı.
Üzmeseydi, güçsüz hissettirmeseydi; hala kendimi arıyor olurdum belki de...
Sizi altüst eden zihinsel çarpıtmaları teşhis edip yok edebilecek yöntemlerde ustalaşırsanız,duygularınızla daha kolay başa çıkmayı öğrenebilirsiniz. Düşünceleriniz duygularınızı yaratıyor.