Ahmet Şerif İzgören / Süpermen Türk Olsaydı
Merhaba sevgili Okur dostlarım. Elma yayınlarından Ahmet Bey’in kitabını okudum bugün.
Ahmet bey bu kitabın da konuyu oldukça güzel ele almış. Türk toplum yapısını, iş hayatımızı ve kültürel yapımızı masaya yatırmış. Süpermen Türk Olsaydı nasıl olurdu?
Yada kim olur du?
Polis Akif, Çilekçi Öğretmen, Bekir Koca, Rasim Pehlivanoğlu, Mustafa Güzelgöz, Şaban Efe, İmam Kazım Ozan, Müstahdem Recep amca, Hüseyin Haki Efendi, Vali Hurşit Bey, Telekom’daki görevli, Doktor Fahrettin Er, Üstün Ezer, Nuri Okutan, Recep Yazıcıoğlu ve Of Kaymakamı…
Şüphesiz bu insanlardan biri olurdu. İşinin hakkını veren, bu ülkenin fakir halkının vergisinden aldığı maaşının karşılığını vermek için çaba gösterenler olurdu.
Hukuk denilen şey, kapitalist sistemde, zenginin parasını garibandan koruyan cellâttır. Syf:85