ece başar

ece başar
@ecebasar
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
10/10
·214 syf.··
Beğendi
·
2024 5. kitabı
Serhat Kaya kitapları sanıyorum son zamanlarda okuduğumda beni yormayan ama alttan alttan bana kendi hayatımı sorgulatan kitaplar oluyor. Katarsis kitabıyla kalemiyle tanışmıştım, deneme türü için su gibi akıp giden bir kitaptı diyebilirim. Sonra yazarın Azad romanını okudum ve dedim ki Serhat Kaya hep roman yazmalı, bu türün dışına çıkmamalı çünkü romanında anlatılar, hikayeler, hatta kişisel gelişim öğeleri bile iç içe ve sürükleyici yazıyor. Son kitabı Bekleme Odası 'nı geçen hafta okudum ve yeni sindiriyorum. Yazarın kullandığı kelimeler, aktarılan hikayenin geçtiği yer ve zaman gibi çok fazla detay var ki yazarın Fransız olduğunu bana düşündüren, bir Türk'ün kendisini bir Fransız gibi hissetmesi ve tüm roman boyunca Türkçede kalıplaşmış ve Türk olduğunu hissettirecek cümle kalıplarını ve bizim kelimelerimizi bir kez bile kullanmadan böyle bir roman yazması kendisine hayranlığımı arttırdı. Yazma stili Stendhal ve Fernando Pessoa arasında bir yerde gibi ama yine de özgün diyebilirim. Bence yazdığı kitapları daha çok tanınmış yayınevlerine göndermeli ve bu sayede daha çok insan kalemini daha çabuk fark etmeli, kitaplarını sadece kitapyurdu ile yayımlamak bence büyük risk çünkü çok iyi eserleri olduğunu açık ama sadece tek bir platformdan yayınlanması kalemini çok az kişiye ulaştırıyor diye düşünüyorum ve instagram hesabında paylaştığı 2025'te yayınlanacak yeni kitabı Kokina Kırmızısı romanını da merakla beklediğim belirtmek istiyorum. Herkese mutlu ve kitaplarla dolu bir yeni yıl diliyorum. Serhat Kaya
Edebiyat
Bekleme OdasıSerhat Kaya · Kitapyurdu Doğrudan Yayıncılık · 202477 okunma
ece başar
merhaba, gördüğüm kadarıyla kitapyurdu üyeliğniz var. varsa lütfen bize oy verebilir misiniz? lütfen boş geçmeyin. İLK KİTABIM kategorisinde BEKLENEN kitabı. umarım verebilirsiniz. kitapyurdu.com/index.php?route...
Artık ne mutlu ne de mutsuzum. Her şey geçip gidiyor. Bu zamana kadar yaşadığım, soğuk bir cehennemi andıran sözde "insan" dünyasında tek gerçek şey bu. Her şey geçip gidiyor. Bu yıl yirmi yedi yaşına gireceğim. Saçlarım beyazladı diye insanlar genelde kırkımı geçtiğimi sanıyor.
Sayfa 112·Kitabı okudu
Alıntı
ece başar
merhaba, gördüğüm kadarıyla kitapyurdu üyeliğniz var. varsa lütfen bize oy verebilir misiniz? lütfen boş geçmeyin. İLK KİTABIM kategorisinde BEKLENEN kitabı. umarım verebilirsiniz. kitapyurdu.com/index.php?route...