Ecece

1k serüvenim
2025 şubatından beridir bu platformu kullanıyorum ve şimdiye kadar çok fazla kitap okudum, alıntı paylaştım ve inceleme yazdım, elimden geldiğince aktif olmaya çalışıyorum anlayacağınız. İncelemelerim de geçenlerde 100'ü buldu (hatta üstüne 101.'yi de attım çoktan) bu yüzden de biraz inceleme yazma maceramdan bahsetmek istiyorum. Çevremde okuduğum kitaplar hakkında konuşabileceğim pek kimse yok zaten olsa bile birileriyle aynı kitapları denk getirmek bir hayli güç. Ben de hem okuduklarım hakkındaki görüşlerimi yazmak hem de sonrasında dönüp baktığımda o kitabın içeriğini bana hatırlatacak bir şeyler olsun istediğim için bu işe girişmiştim. İlk başta kitap okuma günlüğüne direkt elden yazıyordum ama sonra dijitalin daha pratik olduğunu keşfettim ve bu platformla tanıştım. Yukarıdaki Yürüyen Şato çizimim ne alaka derseniz de aslında o benim ilk kitap incelememi temsil ediyor, evet ilk incelememi Yürüyen Şato için yazmıştım. Burada kronoloji karışık biraz ama asıl yazma girişimimin başlangıcı odur. Bu da kitabın incelemesi → #270560708 Umarım tüm meşguliyetlerime rağmen 1K'da aktif şekilde bulunmayı ve daha pek çok kitap okuyup haklarında inceleme yazmayı başarabilirim. Yazdıklarım ne kadar hoşunuza gidiyor bilmesem de ben tüm bunları kendim için yapıyorum umarım biraz olsun siz de zevk alıyorsunuzdur. O zaman şimdilik hoşçakalın hepinize. (≚ᄌ≚)ℒℴѵℯ❤
Anime
Ecece isimli okura yanıt verildi
Ecece
Firefly harikasın 👊🏻
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
1k serüvenim
2025 şubatından beridir bu platformu kullanıyorum ve şimdiye kadar çok fazla kitap okudum, alıntı paylaştım ve inceleme yazdım, elimden geldiğince aktif olmaya çalışıyorum anlayacağınız. İncelemelerim de geçenlerde 100'ü buldu (hatta üstüne 101.'yi de attım çoktan) bu yüzden de biraz inceleme yazma maceramdan bahsetmek istiyorum. Çevremde okuduğum kitaplar hakkında konuşabileceğim pek kimse yok zaten olsa bile birileriyle aynı kitapları denk getirmek bir hayli güç. Ben de hem okuduklarım hakkındaki görüşlerimi yazmak hem de sonrasında dönüp baktığımda o kitabın içeriğini bana hatırlatacak bir şeyler olsun istediğim için bu işe girişmiştim. İlk başta kitap okuma günlüğüne direkt elden yazıyordum ama sonra dijitalin daha pratik olduğunu keşfettim ve bu platformla tanıştım. Yukarıdaki Yürüyen Şato çizimim ne alaka derseniz de aslında o benim ilk kitap incelememi temsil ediyor, evet ilk incelememi Yürüyen Şato için yazmıştım. Burada kronoloji karışık biraz ama asıl yazma girişimimin başlangıcı odur. Bu da kitabın incelemesi → #270560708 Umarım tüm meşguliyetlerime rağmen 1K'da aktif şekilde bulunmayı ve daha pek çok kitap okuyup haklarında inceleme yazmayı başarabilirim. Yazdıklarım ne kadar hoşunuza gidiyor bilmesem de ben tüm bunları kendim için yapıyorum umarım biraz olsun siz de zevk alıyorsunuzdur. O zaman şimdilik hoşçakalın hepinize. (≚ᄌ≚)ℒℴѵℯ❤
Anime
Ecece
Bu kadar kısa sürede bu kadar inceleme yazmak mı? 💯👏🏻
Bir kitap kargosu daha dönüşüm geçirdi 🛩️🎨✨
Aslı Tan isimli okura yanıt verildi
Ecece
Çok teşekkürler 🥰❤️