magoa

magoa
@ecenurtasci0
“…hem bir insan içinde ‘olup bitenleri’ her zaman yüksek sesle söyleyebilir mi?” “Bir insanın ruhundaki şeyleri söylemesi neden olanaksızmış anlayamıyorum.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Yazgısındandır hatası; kendisinde değil. Bir masuma vuruyorsunuz..”
“Kimsenin kimseyi yargılayacak durumu yok. Her insan kendi bilir çektiği acının boyutlarını ya da yaşamında anlamın hepten yok olduğunu.”
“Düşünmek yüreğimi öyle acıttı ki ağlayamadım bile..”
“Farkına varamadığımız her şey bizim en büyük hatamız olmaya mahkumdu.”