kitabı bitirene kadar Tacettine kızdım... kızdım... kızdım... Kararsız ne istediğini bilmeyen bir erkek..Ne yardan geçmiş, ne serden... sonuç babasız büyüyen bir çocuk....çok yazık...
karadeniz sahili ve kendinden yaşça küçük bir kıza hikaye anlatan bir adam... SERENAD ı okuyanlar hemen hatırlar eminim. Anlatıcı cinayeti çözmüş ama nasıl.. bir tek paragraf ile bile olsa anlatılabilirdi..ve kolye tabiki bu ayrıntıyı neden polis farkedemiyor.....yinede çok başarılı kurgulanmış bir kitap....