Kitabı çok beğendim. Özellikle sonu beni çok şaşırttı. Kitapta Irene adlı burjuva sınıfından , evli ve 2 çocuk sahibi bir kadın karakterimiz var. Irene kocasını bir piyanist ile aldatıyor ve bir gün piyanistin evinden çıkarken bir kadın karşısına çıkıp piyanistin eski sevgilisi olduğunu , Irene'nin sevgilisini çaldığını söylüyor ve onu tehdit ediyor. Bu olayın ardından Irene sürekli ihanetinin ortaya çıkacağını düşünerek korkuyor ve biz de olayları okuyoruz.
*Devamı SPOILER icerir.
Kitabı okurken sürekli ne olacağını merak ettim. Özellikle sonu ile ilgili birkaç tahminde bulundum fakat bu olayların arkasında kocasının olacağını hiç düşünmezdim. Çok akıcı bir hikayeydi ve daha uzun olmasını isterdim. Kitapta korkunun insanı ne kadar tükettiği ve aslında gerçekleri itiraf etmekten daha çok zarar verdiği mesajı çok güzel bir şekilde işlenmiş. Fritz karakteri çok etkileyiciydi. Bu kitapta psikolojinin de çok güzel bir şekilde işlendiğini görüyoruz. Okumaktan çok zevk aldım. Herkese de öneririm. Keyifli okumalar.