Sayıca çok olan haklıymış gibi gelir, ama birazcık gelişim psikolojisi biliyorsanız bunun işlem öncesi dönemdeki çocukların özelliği olduğunu da biliyorsunuz demektir. Özdeş iki oyun hamurumuz olsun, biri aynı kalmak şartıyla diğerini ikiye bölersek, çocuk sanki o ikiye bölünmüş olanın daha çok olduğunu sanır. Halbuki aynı hamurlar. Bakıyorum da hala bu dönemde olan yetişkinler var. Bir başka versiyonu da işte bir düşünceyi çoğunluk savunuyorsa doğrudur.
Alıntılarımı çoğunluk beğeniyorsa haklıyımdır ya da ne çok takipçisi var kesin faydalı şeyler paylaşıyor, güzel şeyler paylaşıyor vs... Hayır, belki hepiniz yanlış bir düşünceyi doğru buluyorsunuz. Bir de malumunuz din üzerinden takipçi kasanlar var ki ayrı sinir bozucu. "Din gösteriş işi mi mübarek ya, git yap ibadetini bizene" diyesim geliyor ki hiç sormayın. Demiyorum, herkesin kendi doğruları var çünkü. O da onun doğrusu. Muhatap olmak istemiyorum bir de işin o tarafı var...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Cahil olduğunuzu ve pek bir şey bilmediğinizi varsaymak çok daha faydalıdır. Bu sizi yüzeysel, hakkında iyi bilgi sahibi olmadığınız inançlardan korur ve öğrenme, büyüme kapısını açık tutar.