📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Siyah Lale kitabı; açıp okumaya başladığımda çok karmaşık olay örgüsü ile başlıyordu, sabredip kitabı okumaya devam ettiğimde ise daha sürükleyici bir kitap olmaya başladı benim için,devam ettiğimde ise olay değişmeye başladı başındaki olayla örtüşüyordu yavaş yavaş, kitabı okumak artık heyecan verici oldu ama her kim okursa okusun bence başı onu sarmayacaktır.Bu yüzden başına aldanıp da kitabı bırakmamanızı tavsiye ederim iyi ki okumuşum diyorum bence çok duygu yüklü, hele ki aşk sevenler için güzel bir kitap ben çok üstten ve yalın bir dille anlatmak istedim siz okuduğunuz zaman başkasının düşüncesi sizin kitaba karşı oluşacak düşüncenizi etkilemesini istemedim.(incelememe değerli vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim:)
Karşımda iyi biri varsa, onunla seve seve konuşurum. İyi insan demek, bizden demektir. hemen sıkı dost olurum öylesiyle: Çay da içerim, yemek de yerim, hem de seve seve yaparım bunları, tabii eğer iyi biriyse, neden dersen, iyi insana herkes saygı gösterir.
"Gerçek anlamda yaşamak istiyorsan ye, iç, keyfine göre para harca, çünkü hayat bir labaratuvarın ya da bir dükkanın tahta iskemlesinde ya da deri koltuğunda çalışmaktan ibaret değil. Sen zamanı geldiğinde bu dünyadan göçeceksin,"