Eda ceylan

Eda ceylan
@edacyln
Eğitim Uzman Yardımcısı
Yüksek lisans
İstanbul
19 Nisan
4 okur puanı
Haziran 2020 tarihinde katıldı
''her şeyi hem olduğu gibi, hem de olması gerektiği gibi görmelisin..."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Gülümsedim o sıra, Bazen sevinirim, Sevinmek nedense hep yedi yaşında…" Ve ah... dedim sonra, Ah!
“Bir kitabı okurken geçen iki saatin, ömrümün birçok senelerinden daha dolu, daha ehemmiyetli olduğunu fark edince insan hayatının ürkütücü hiçliğini düşünür ve yeis içinde kalırdım.”
"Zulüm ön yargılı insanlardan kaynaklanır."