Maalesef kitabı yarım bıraktım. Okumak için çok uğraştım ama benim için sürükleyici olmadığı gibi konu da bir türlü ilgimi çekmedi. 2017 Nobel ödülünü almış olması bende büyük beklentilere yol açmıştı. Belki de bu sebepten hayal kırıklığına uğradım bilemiyorum ama 70. Sayfasında ara verdim. Başka bir zaman tekrar okursam belki daha çok severim. Şimdilik bıraktım.