Akış
Ara
Ne Okusam?
Giriş Yap
Kaydol
“Oysa benim hayatımı, geleceğimi ve vücudumu, saçımın son teline kadar annem kontrol edi­ yordu. Niçin? Beni doğurduğu için mi? Ama beni doğur­ muş olması niçin ona böyle bir ayrıcalık kazandırıyor­ du? “
Bakara/219
219)  (Habîbim!) Sana o şarap (gibi akıl giderici) ve kumar (gibi mala zarar verici şeyler hakkında Allâh-u Te`âlâ’nın hükmünün ne olduğun) dan soruyorlar. De ki: “O ikisinde (, kavga, çatışma, fuhşiyât ve yalan gibi fenalıklar, bir de aklı giderdikleri için telâfisi mümkün olmayan sayısız zararlar söz konusu olduğundan, kullanımlarında) pek büyük
Reklam
+ Çok mutsuzum Edi.. - Neden ?. + Çünkü büyüdük..
-Çok mutsuzum Edi -Neden? -Çünkü büyüdük ~Susam Sokağı
Insanlar azimle iyilikler üretirler de çirkin bir sözle hepsini yok Edi verirler
Reklam
Eğer görüneni sınır olarak düşünürseniz, ressamların sınırları aşacak mesajlar peşinde olduğunu söyleyebiliriz. Görünen ardından gelen mesajlar. Bu ressamların tümünün Platoncu olmasından ötürü değil, bakışlarının derinliğindendir. İmge oluşturmak, görünenleri sorgulamak ve işaret düşmekle başlar. Her sanatçı çizim onun için vazgeçilmez bir edim olduğunda bunun iki yönlü bir süreç olduğunu keşfeder. Çizim sadece ölçmek ve çizmek değil aynı zamanda kabul etmektir. Bakma edimi derinleşip de belli bir kıvama gelince incelediğin şeyi in görünümünde aynı yoğunlukta bir enerjinin sana doğru geldiğini fark edersin.. Karanlık bir mağarada yürümek gibidir, görünür bir karanlıkta... Muhteşem resimler iki tünelin buluşup da mükemel bir şekilde birleşmesiyle meydana gelir...Diyalogun hızı, adeta bir anda geliştiği zamanlar, bir şeyin fırlatılıp da anında yakalanması gibidir. Mesleki sırdır bu. Resim yapma edi dili çözüldüğünde bir dizi görüntünün arkasından geldiği deneyimlenen bir enerjiye cevaptır...
Sayfa 107 - Metis yay.
Geri199
1.500 öğeden 1.486 ile 1.500 arasındakiler gösteriliyor.