eylül

eylül
@eeylul_
öğrenci
11 Mayıs
9 okur puanı
Eylül 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
"Eksik kalırım..." demişti. "Özlemek dayanılabilir bir şey. Gerçekten sevince insan, yanındayken de özlüyorsun zaten. Özlemek güzel zaten sevdiğini... Yanındayken bile özlersin. Ama giderse, özlemek değildir o, eksik kalmaktır. Bir gün gidersen seni özlemem Fesleğen. Bil ki eksik kalırım."
Sayfa 79·Kitabı okuyor
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan fanidir kızım, ancak fani olmayana kendini teslim edince baki olur. Kendine ayna olacak kişiyi bulup da birlik iğnesinden tek bir kişi olarak geçince ölümsüz olur.
Sayfa 24 - Destek yayınları·Kitabı okuyor

eylül

, bir kitabı okumaya başladı
Hikmet Anıl Öztekin
7.8/10 · 17,2bin okunma

eylül

, bir kitap okudu
Puan vermedi·74 syf.·
2025 1. kitabı
Franz Kafka
7.8/10 · 268,1bin okunma

eylül

, bir kitabı yarım bıraktı
Khaled Hosseini
9.2/10 · 119,6bin okunma