Efe Orhon

Efe Orhon
@efeorhon
Sevdan ki bir yakıcı kuştur yüreğimde..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bizlerden daha sağlıklıydı; ama insan onun göğsünü dinleyince yüreğinin içinde fokurdayan gözyaşlarını duyabiliyordu."
Sayfa 39·Kitabı okudu
Edebiyat
İncelikten yoksun kolları ve bacaklarıyla hantal ve vahşi duruyordu, ama kadına duyduğu olağanüstü saygı nedeniyle köylülüğü silinmiş, çocuksu bir çaresizliğe bürünmüştü.
Sayfa 21 - Can
Edebiyat
Bir çiçek çizdim bu akşam avcuma İsmini "her şey" koydum.
Edebiyat