Size hayatın karanlık olduğu da söylendi ve siz de bezginlik içinde bezginler tarafından söylenenleri tekrarlıyorsunuz.
Ben de diyorum ki bir dürtü olmadıkça hayat karanlıktır
bilgi olmadıkça tüm dürtüler kördür.
İş olmadıkça tüm bilgiler boşunadır ve aşk olmadıkça tüm işler
boştur…
Çocuk olamadım belki
Her gece ayaklarını dağıtarak
Sarhoş gelen babamdı,
Her gece ağlayan bendim
Sinen ve dağılan sessizce
Oysa kanatırdı o,
Yoksulluğunun yaralarını iç çekişlerle
Kanatır ve kapatırdı
Bize göstermeden..