Efsa

.. benim kendimle aram hiç iyi olmadı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İçinizin karanlığını evrene dökmek rahatlatıyorsa sizi, yüreğinize doğan güneşi dökmek de sevindirecektir.
Sayfa 37·Kitabı okudu
... bunlardı söze döktükleri.Fakat yüreğindekilerin pek çoğu söylenmeden kaldı.Çünkü daha derinlerdeki gizini kendisi dillendiremezdi.
Sayfa 4·Kitabı okudu
"Hayat devam ediyor. Eğer biri seni hayal kırıklığına uğrattıysa, canı cehenneme."
Sayfa 436·Kitabı okudu

Efsa

, bir kitap okudu
Puan vermedi·159 syf.·
2020 59. kitabı
Reşat Nuri Güntekin
8.9/10 · 51,7bin okunma