Ayşee.ᥫ᭡

Ayşee.ᥫ᭡
@eftallia01
BEYAZ LEKE AŞIK BİRİ KIZZZ..
“Vardır bir nedeni,bir izi,bir lekesi.”
Alıntı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Keşke lisede sırada uyuyakalmıs olsam ve uyandıgımda bu yasadıklarımın hepsi rüya olsa
Evet, evet anladık Bazı insanlar böyle yaşar!!!
*** Olsun, dedim,· bazı insanlar da böyle yaşar... s.11 *** Olsun. Bazı insanlar böyle yaşar. .. s.14 *** ...bazı insanlar böyle yaşar, s.29 *** "Bazı insanlar böyle ya­şar," dedim. s.46 *** "Çünkü ... Bazı insanlar böyle yaşar,"dedim. s.66 *** " Bazı insanlar böyle yaşar." s.85 *** Bazı insanlar böyle yaşar, s.89 *** "Bazı insanlar böyle de ya­şar sonuçta,". s.131 *** "Bazı insanlar böyle yaşar,". s.133 *** "Çünkü bazı insanlar böyle yaşar." Kafamı salladım. "Bazı insanlar böyle yaşar.". s.297
Indigo Yay.·Kitabı okudu
1000Kitap
Beyaz Leke
"Senin kafandaki kadın nasıl bir şey ya?" diye sordu Giray."Hep aynı şeyi söylüyorsun,anlat da bilelim." Tugay sırıtarak "Gülüşü ömrümü uzatmasın."dedi."Gülüşü,uğruna ölebileceğimi hissettirsin."
Alıntı
Ama insan zamanla alışıyor.
Sayfa 75
Alıntı