''Ben sendeyim,sen de bendesin, biz dünyada dünya da bizdedir,hepimiz bir bütünüz. Dünyaya zarar verirsen,insanlara veya hayvanlara kötülük yaparsan,kendine zarar vermiş,kendini sakatlamış ve hayatını karartmış olursun.''
'' Hayattaki aşırı düzensizliğin başlıca nedenlerinden birisi herkesin hayatta iyi bir düzen kurmaya çalışması, fakat hiç kimsenin hayatını düzene sokmak istememesidir. ''
'' Biz gelmeden çok önceleri mikroplar dünyanın hakimiydi.Ve geldiğimizde biz de elbette etrafımızdaki mikroplarla iletişim kurmanın yollarını geliştirdik. Tersi düşünülemezdi bile; aksi durum gözlerimizi bağlayıp kulaklarımızı ve burnumuzu tıkayarak bir başka kente taşınmaya benzerdi. Üstelik mikroplar sadece kaçınılmaz değil, aynı zamanda faydalıydı. Öncü hayvanları beslemişlerdi. Ayrıca besince zengin alanları, yaşama olanak tanıyan sıcaklıkları ve üzerine yerleşilebilecek düz yüzeylerin bulunduğu yerleri işaret eden değerli ipuçlarıydı mikroplar. ''