Ekin ÇEÇEN

Ekin ÇEÇEN
@ekin_ccn
"Her şeyini herkesten evvel bana söylemen lâzım değil mi? Seni benim kadar,hatta benden başka kim dinler? Kim seninle beraber üzülür? "
Reklam
"Unutma lola .Hiçbir acı bâki değildir.Üflersin geçer.Bazılarına biraz daha çok üflemen gerekir, hepsi bu "
"Kim istemez mutlu olmayı, mutsuzluğa da var mısın?"
"İnsanlara ne kadar muhtaç olursam,onlardan kaçmak ihtiyacım da o kadar artıyordu"
" Yalnızlığı çok seversek, bir gün o da çekip gider mi ?" Oğuz Atay
Şiir
Reklam