"+Ne yapmalı Olric
-Özür dileyin efendimiz...
onu ondan çok sevdiğiniz için
onu ondan ćom düşündüğünüz için
yeri geldiğinde size minettarken
yüzünde tebessüm varken
unuttuğu için
kendinden korkup sizi sevmediği oçin
bunca sevgiye rağmen
hâlâ kaçtığı için
yabancı bakışlarla bakmayıp
yüreğinizin em derininden gelen
sevgiyle onu sevdiğiniz için
+Ama Olric?
-Dinleyin...
dinleyin...
hata sizin efendimiz
+Özür dilerim ey yâr
gönül tahtıma seni sultan eylediğim için
affet beni
diğerleei kadar
basit sevmediğim için..."