Bu kitabı okumak, kelimeleri ve bütününde anlatılan hikâyeyi okumak gibi değil de bir resmi okumak gibiydi. Ve bahsi geçen hikayeden çok, bir resmi okuyabilme deneyimi eşsiz bir lezzetti.
Okumayı düşünenlere tek tavsiyem sakin bir kafayla, sessiz bir yerde, olabildiğince parçalamadan okumaları. Yoksa o resmi okuyabilme lezzeti alınabilir mi emin değilim.