Geçmiş hiçbir zaman olduğu yerde durup yeniden keşfedilmeyi, aynıyla, olduğu gibi tanınmayı beklemez. Tarih her zaman belli bir şimdi’yle onun geçmişi arasındaki ilişkiyi kurar.
Bu kitabı okumama vesile olan kişi bir kitap olsa adı fesleğen olurdu heralde. Özlemle..
Okudukça dinlendiren dünyadan uzaklaştıran seni sana yaklaştıran bakış açını değiştiren bi kitap. Bu türü çok sevmememe rağmen dili o kadar abartıdan uzak ve samimiydi ki bitmesin istedim. Okumakta tereddüt edenlere bir an önce başlamalarını öneririm. İyi okumalar.