..Sana gün olduğunda dostum, bana gecedir; yine de sana tepelerden dans eden öğle vaktinden ve yolunu vadiden çalan mor gölgeden bahsedebiliriz. Çünkü sen ne benim karanlığımdaki şarkıları duyabilir ne de yıldızlara karşı kanat çırpışlarımı görebilirsin, ne görmeni ne duymanı isterim ben de. Geceyle baş başa olmayı yeğlerim.