elifce

elifce
@elifce1286
sadece bir okur
Ben dünyama egemen olmayı edebiyatla öğrendim.
Sayfa 11·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gözümde tüten ne şehirler, ne insanlar, ne de kırlar ve ormanlardı. Açık denizleri, etrafında duvar olmayan, uçsuz bucaksız yerleri arıyordum. Ama ruhumuz böyle gökyüzlerinde uçup duruken birdenbire yere inip insan küçüklüğü ile karşılaşmak ne tuhaf oluyor.
Sayfa 27·Kitabı okudu
Eğer birinden hiçbir şey beklemezsen hayal kırıklığına uğramazsın.
Sayfa 66·Kitabı okudu
Yaşamakta ısrar ediniz, çünkü bu şimdiden yükümlülük ve ödev halini almış olmalıdır. Mücadele etmeden, çabalamadan, didinmeden gitmek, bir kurtarıcıya ya da bir efendiye bel bağlamak, kendimizi hiçe saymaktır. Herkesin yaşamı ve yazgısı, kendisi için bir ödevdir. Ve bu ödev, tarihseldir.
Sayfa 52·Kitabı okudu
Birini bir zamananlar sevmiş olmak insanın içinde iz bırakıyordu. İnsan o kişiyi artık sevmese bile iz kalan yer acıyordu.
Sayfa 31