Ne kadar da yalın ve güzel yazılmış bir öykü kitabı. Her öyküde hayatınızdan, çevrenizden, geçmişten ya da gelecekten bir şeyler bulmanız çok mümkün. Kimi zaman ağlıyor duygulanıyorsunuz kimi zamanda kahkahalarla gülüyorsunuz. Ama kesinlikle sıkılmıyorsunuz. Şermin Yaşar ın ilk okuduğum kitabıydı ve kendisini çok sevdim. Göçüp gidenler koleksiyoncusu gidenler için bir ağıt, kalanlar içinse bir şiir, biriktirilmiş insan öyküleri....