"Biz birer hiçiz. İnsanoğlu bir hiç. Ama nedense kendimizi çok özel hissediyoruz. Kendimizi bir şey zannedip Tanrı'nın gözdesi filan olduğumuzu düşünüyoruz. Çok komik."
Başları bir baş dönme anaforunda
Yaşamakla erkekçe kaybediyorlar
Ölüme 'mahçup' bir rölans
Damarlarında koşan toprakla süslenip
Işığa pas diyorlar
İntiharla gezinip
Hatırlarken çocukların sevinçle
Ve babalarıyla ilk boy resimlerini
İnsanlar bazen, bir şeyin tümüyle doğru olduğunu sanırlar. Ben öyle şeyleri pek sallamam, ama birileri bana yaşıma uygun davranmam gerektiğini söylediğinde canım sıkılır. Bazen yaşıma göre daha olgun davrandığımda olur ciddi söylüyorum ama buna kimse dikkat etmez. İnsanlar hiçbir şeye dikkat etmiyorlar zaten.