Elif Yıldırım

Elif Yıldırım
@elifyldrm2
Tıp fak
Uşak
Uşak, 25 Kasım 2005
64 okur puanı
Mayıs 2018 tarihinde katıldı

Elif Yıldırım

, bir kitap okudu
2/10
·208 syf.·
2 saatte okudu
·
2024 31. kitabı
Jean-Louis Fournier
7.4/10 · 962 okunma
elif isimli okura yanıt verildi
Elif Yıldırım
Yine de ben alıp okurdum ama
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yalnız kalmak, terk edilmek, unutulmak... Bunların hangisinden daha çok korkuyorum? Belki de unutulmak en kötüsü. Yalnız kaldığımda bir yerlerde birinin beni düşündüğünü hayal edebilirim hep. Terk edildiğimde özlendiğimi, o kişinin yaptığından pişman olduğunu hayal edebilirim. Unutulduğumda ise hayal edecek hiçbir şey bulamam. Sanki bu dünyada hiç var olmamışım gibi... En kötüsü de beni unutan kişiye öfkelenmem söz konusu bile olamaz, çünkü o bunu bilerek yapmamıştır ki.
Sayfa 133 - yky·Kitabı okudu
Yalnızlık
elif isimli okura yanıt verildi
Elif Yıldırım
Çok depresif
Ne kadar güçlü olursa olsun bütün duygular hafifliyor. Hani unutulmaz diyorlar ya, yalan! Hepsi, her şey, herkes unutuluyor. Bu işlerin tek ilacı var, o da zaman…
Sayfa 385·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı
Elif Yıldırım
It's true bro
“Çünkü âdemoğlu denen bu mahluk, iyilikten çok kötülükten anlar. Ve de ne yazık ki, erdem doğuştan gelen bir vasıf değildir, insanları okutmak, yetiştirmek için binlerce molla, binlerce medrese gerekir ve dahi binlerce kitap ve de onlarca yıl gerekir.”
Kitap Alıntısı
Elif Yıldırım
Guzel