Her halk ruh haline göre içinden ya büyük şahşiyetleri ya da değersin insanları çıkarıp iktidara getirir. Halkın kendisinde değer diye bir şey var mıdır? Ya da yok mudur? Halkın zihni, iradesi, vicdanı gelişmekte midir? Yoksa çürüyüp zeherkenmekte midir? Hayatını DEgiL hatta utanılacak bir şekilde mi tüketmektedir?
"Bilge bir atasözü der ki: "Yeni kuşlar, yeni şarkılar söyler." Değişim yenilenen nesiller yeni kavramlar, yeni istekler ve yeni ihtiyaçlarla gelmektedir. Bu yeni nesillere, aslında çoktan eskimiş yönetim şekilleri zorla dayatılamaz. Onun yerine, yeni nesillerin hayatının, devlet yönetiminin daha anlaşılır, daha adil ve daha sağlam olduğu bir temel üzerine inşa edilmesi gerekir."