Sonra gittin.
Beyaz bir küf büyüdü evde, tersten yağan kar gibi.
Keşke dünya toz şekeri ile kaplı olsaydı.
Çocuk oldum sonra ağladım, yağmur bile beni ayıpladı.
Söz dedim, söz verdim.
Ruhumu gömdüğüm yer hâlâ belli.
Güneşi özledim, sonra seni.
Keşke gölgesine razı bir fesleğen olaydım.”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yeniden doğsam,
İçinde çırpınıp döndüğüm şu dünyaya
Yeniden başlasam,
Kaybettiğim ne varsa şu hayatta..
Yeniden çocuk olsam,
Bir tek dizlerim kanasa
Yeniden büyüse umutlarım,
İmkansız hayaller kursam..
Yeniden sevsem seni,
İlk günki heyecanla
Yeniden aşık olsam,
Tamamlansa yarım bıraktığımız ne varsa..
-🍓