Emine

Emine
@eminesvk
Mutsuz bir ruh,mikroptan daha çabuk öldürür.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
" -Ağlamak kötü bir şey mi? - Ağlamak hiç bir zaman kötü değildir,budala. Neden sordun? -Bilmiyorum.Bir türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes."
Ondan ayrılmanın bana güç geleceğini biliyordum. Fakat bunun bu kadar korkunç,bu kadar acı olacağını tasavvur edememiştim.
Çocuklara söz vermek,çok tehlikeli bir şey.
Vazgeçiyorum;bütün insanlığın önünde eğilerek özür diliyorum:beni yanlışlıkla çıkardılar sahneye.
Sayfa 92·Kitabı okudu