İnsanoğlu uygarlık yolundaki kanlı ilerleyişine başlamadan önce, ilkelliğin karanlığına giderek daha çok batmaya mahkûmdur. Sayımız artınca ve herkese yer olmadığını hissettiğimizde birbirimizi öldürmeye başlayacağız.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İnsan kendine faydası olacak hayvanları evcilleştirip düşmanca davrananları yok etti, toprağın yabani bitki örtüsünü temizledi. Ama sonra insan yok oldu ve ilkel hayat geri dönüp onun elleriyle yaptığı her şeyi sildi süpürdü. Arazileri orman oldu, tarlaları yabani otlarla doldu, sürülerini yırtıcı hayvanlar yedi...
Farkında değiliz ama şimdiden bir şeyleri başarmak için yeterli vakte sahibiz. Önemli olan ne kadarlık bir vakte sahip olduğumuz değil, bu vakti ne kadar verimli kullandığımız/kullanabileceğimiz. Bu konuda uzunca bir makale yazabilirim ama şimdilik lafı kısa kesmeyi tercih ederim. Sözün özü: geç kaldım dememek için sahip olduğun vakitleri iyi değerlendir. Altın değerinde bir şeye sahipsin, sakın bunu boşa harcama...