Kişinin kendini geliştirebilmesinin tek yolunun yüksek öğretim olmadığını insanlarımıza aktarabilirsek o zaman üniversitelerdeki bu yığılmayı engelleriz.
Gençlerimize bakıyorum; üniversite mezunu olmuş ama ne bir klasik okumuş ne dünyadan haberi var ne olup bitenden ne de sorgulama becerisine sahip; yani son derece zayıf bir altyapı var. İşte bu yüzden kendini geliştiren her kişi hangi okuldan mezun olursa olsun kat kat eğitimlidir.