Enes

📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
AKP'ye oy verenler farkında olmadan buna alet oldu. Kılıçdaroğlu'nun yürüyüşüne tezek bile döktüler.
Akp

Selim Genç

@slmgnc
·
Bizde siyaset, "düşman yaratma" algısı üzerine kurulu! Muhalif olmak "düşmanlık" ile, karşıt görüş "mihrak" ile eşdeğer görülüyor... Düşman inşa etme kavramını salt iktidar için söylemiyorum; bu hoyrat tavır, kaba dil ve aşağılama üslubu muhalefete de bulaştı. Türk siyasetinin "düşman ihtiyacı" neden var? Husumet algısı yaratma ve kamplaştırma hangi ihtiyacı gideriyor? Açıklayayım... Kendine, partisine, görüşüne bağlılığı artırmak için yapılıyor. Taraftarları arasında muhalif çıkmaması için "dışarıda düşman var" algısı yaratmak için yapılıyor. Karşıtını "şeytanlaştırma" statükoyu koruyor, iktidarı, lideri ve partiyi idame ettirip gücün sürüp gitmesinin sağlıyor. Bu politik "kin ihtiyacı"nın ülkeyi böldüğü görülmüyor mü? Dış mihrak aramaya ne gerek var? Bölücü terör örgütüne ne gerek var? Düşmanlaştırmaya gereksinim duyan siyaset anlayışı ülkemizi derinden böldü, bölüyor. "Koltuğu bırakmamak" veya "koltuğa kavuşmak" için ihtiyaç duyulan bu kötücül politik anlayışa karşı mücadele vermek gerekmiyor mu?
Sayfa 247·Kitabı okudu
قَالَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: يَا فَاطِمَةُ قُومِي إِلَى أُضْحِيَّتِكِ فَاشْهَدِيهَا فَإِنَّهُ يُغْفَرُ لَكِ عِنْدَ أَوَّلِ قَطْرَةٍ تَقْطُرُ مِنْ دَمِهَا كُلُّ ذَنْبٍ عَمِلْتِيهِ. (ك) Resûlullah Efendimiz sallallâhü aleyhi ve sellem buyurdular: “Ey Fâtıma! Kalk, kurbanının yanında bulun, kesilmesine şâhit ol! Zira işlemiş olduğun (küçük) günahların tamamı, onun kanından yere düşen ilk damla ile affolunur.” (Hâkim, el-Müstedrek) 28 Mayıs 2026 11 Zilhicce 1447 Fazilet Takvimi
Kurban Bayramı