Engin Pullu

Engin Pullu
@enginpullu
Bana yaşamak düşer çarkların gövdesinde...
İnşaat Mühendisi
İstanbul
İstanbul
37 okur puanı
Şubat 2018 tarihinde katıldı

Engin Pullu

, bir kitap okudu
Puan vermedi·112 syf.·
2018 5. kitabı
Antoine de Saint-Exupéry
8.8/10 · 280,1bin okunma
Reklam
8/10
·203 syf.··
2018 4. kitabı
Kitapta islam birliğinin neden kurulması gerektiği sarih bir şekilde anlatılmaktadır. Özellikle iran-ırak savaşı ve ırak ın kuveyt i işgali meselelerinde bu birliğe ne denli ihtiyaç duyulduğu görülmektedir. Kitap öncelikle necmettin erbakan ın kıbrıs barış harekatındaki tutumlarından geniş bir şekilde bahsetmektedir. Yunanistan ın güdümündeki rumların her geçen gün türklere yaptıkları zulme dur demek için garantör devlet olarak yapılan bu harekatın öneminden, abd ve ingiltere gibi güçlerin caydırma çabalarından, erbakan ın dış güçlerin tekliflerini kabul etmeyip harekata onay vermesinden ve nihai olarak harekatın başarılı bir şekilde sonlanmasından bahsedilmiştir. Daha sonra erbakan ve ekibinin iran-ırak savaşı ve ırak ın kuveyt i işgali gibi müslüman dünyayı derinden sarsan hadiseler karşısında sergilediği tutumu, islam ülkelerinin menfaatlerini düşünerek gece gündüz çalışmaları anlatılmaktadır. Erbakan ın İslam birligi konulu konferansları ve d-8 in kuruluşu kitabın son kısımlarını oluşturmaktadır. Güzel bir derleme çalışma olmuştur
İslam BirliğiNecmettin Erbakan · MGV Yyaınları · 2017250 okunma
3/10
·528 syf.··
2018 25. kitabı
Iskender pala'nın bugüne kadar onlarca kitabını okuyan, her çıkaracağı kitabı merakla bekleyen bir okur olarak beğenmediğim kitabıdır. Nedenlerine gelecek olursak; 1-kitapta sürekli işlenen ve artık bıkkınlık veren bir konu var. Batı medeniyeti doğu medeniyeti sayesinde var olmuştur. Bütün teknolojisini ve donanımını doğuya borçludur. Hatta olimposun tanrılarını bile... Bu yüzden batı medeniyeti doğu yu çekememektedir ve izlerini unutturup ortadan kaldırmak için elinden geleni yapmaktadır. Iskender pala bu konuyu resmen çivi çakar gibi okuyucunun beynine işlemek istemektedir. Bu çok rahatsız ediciydi. Tamam ben de biliyorum ki batı medeniyeti doğunun ilminden çok defa istifade etmiştir. Matematikte, astronomide, tıpta vs.. Ama bu demek değildir ki batı kendi başına hiçbir şey beceremiyor. Kitapta "Biz olmasak var ya ohooo siz hiçbir şeysiniz tamam mi" gibi çocukça bir üslubla batı medeniyeti - ki ben de hazzetmem - eleştirilmektedir. 2- bazı arkadaşlar bu kitabı okuyup iskender pala'yı dan brown ile kıyaslama gafletinde bulunmuşlar. Ben dan brown'un tüm kitaplarını okuduğum için - da vinci şifresi nden başlangıç a kadar- rahatlıkla söyleyebilirim ki iskender pala ancak onu kötü bir şekilde taklit etmeye çalışmış olabilir. Neden diyecek olursanız; dan brown karakterlerini çok iyi bir şekilde işlemektedir. Her bir karakterin amacı bellidir. Karakter kötü de olsa iyi de olsa en azından kendi içinde tutarlıdır. Ancak abumrabum a bakarsak düşman olarak resmettiği CIA, Zelotlar, Grup Kardeşlik gibi oluşumların tamamı para mal mülk peşinde. Hepsi sahtekar, dolandırıcı veya dünyayı yok etmeyi gaye edinen insanlar. Yahu bu nasıl üsluptur. Dan brown'un cehennem kitabını okuyanlar bilir. Oradaki biyolog bilim adamı dünyanın nüfusunun çok arttığını ve seyreltilmesi gerektiğini,
Edebiyat
Abum Rabumİskender Pala · Kapı Yayınları · 201812,3bin okunma