Sudek

Sudek
@enimedus
' Acın hafiflediğinde -ki her zaman hafifler- beni tanımış olduğuna sevineceksin. Her zaman benim dostum olarak kalacaksın. Sen de benimle birlikte gülmek isteyeceksin. Bazen pencereni açacak ve mutluluk içinde güleceksin. Senin gökyüzüne bakıp güldüğünü gören dostların çok şaşıracaklar. Onlara şöyle diyeceksin: “Evet, bu yıldızlar beni hep güldürür!” Senin delirdiğini düşünecekler. Sana kötü bir oyun oynamış olacağım. Sonra yeniden güldü. '
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
' "İyi biri o." dedi Slim. İnsanın yüreğinin iyi olması icin akla ihtiyacı yoktur. Bana bazen bu ikisi birlikte pek olmuyor gibi geliyor. Gercekten akıllı bir adama bakıyorsun, hiç de iyi biri olmadığını görüyorsun. '
Edebiyat
' İnsanlar sevmesini öğreniyorsa, sevebiliyorsa, insanlar ölmesini bilip ölebiliyorsa ve yürüdüğümüz yolda birileri birikerini öldürmeye gidiyorsa ve birileri katilse, biz bunu anlamıyorsak, birileri çoktan birilerini öldürüp o yoldan geri dönüyor ve dönerken bize gülüyorsa, bunu da anlamıyorsak muhakkak Aslan minibüse biner, öyle bir biner ki, hem de nasıl biner anlamazsınız. '
' Meryem uykuya dalmadan önce, "Bibi," dedi, "Niye horozlar ötmüyor artık?" "Horozlar hep öter!" dedi bibisi, "Ama bazı insan duyar, bazısı duymaz." Meryem, "Ben artık duymuyorum," dedi. "Sabah olmasını istemiyorsun da ondan," diye yanıtladı onu Gülizar ebe. '
' Kanatlanıp uçun atlar, götürün beni bu dünyadan ! '